גמילה מפחמימות – תופעות לוואי ודרכי התמודדות

התמכרות לפחמימות היא שלילית, יש גורמי התמכרויות אשר נחשבים לשליליים יותר ואף מסוכנים ויש כאלו לפחות. לכן, מי שמחליט להחל בתהליך של גמילה מגלוטן, עתיד לעשות לעצמו, לגופו ולנפשו רק טוב וזאת, לטווח הארוך. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שכל גמילה עלולה לטמון בחובה תופעות לוואי כאלו ואחרות, אך לרוב מדובר בתופעות לוואי קצרות טווח. חשוב לזכור, הליך גמילה מפחמימות תופעות לוואי מגוונת אשר אמורות להסתיים באופן מוחלט לאחר שתהליך הגמילה יושלם. כך יוצא, שאם אתם חשים כי אתם מכורים לפחמימות ומבקשים לפעול על מנת להיגמל מהתמכרות, חשוב שתהיו מודעים לתופעות הלוואי של גמילה מגלוטן.

 

מהו הליך גמילה מפחמימות?

גמילה מפחמימות תופעות לוואי תעלה ודאי את השאלה איך נגמלים מפחמימות? וההשלכות של החוסר בגלוטן. אז ראשית כל, חשוב להיות מודעים לעובדה שיש לא מעט מכוני גמילה אשר מציעים בין היתר גם תוכניות מקצועיות ומקיפות לנושא של גמילה מפחמימות. בדומה לכל הליך גמילה אחר, גם גמילה מפחמימות אמורה להתחיל בהכרה בהתמכרות וברצון לנקוט בפעולה על מנת להיגמל מפחמימות. בשלב הבא, כדאי לבחור וליישם הליך גמילה מקצועי, מתאים – כאשר הבחירה אמורה להתבסס על פרמטרים כמו: אורך ההליך, הטכנולוגיה עליו הוא מתבסס, מי מעביר ומלווה את התהליך וכיוצא בזה. בחירת הליך גמילה איכותי, מתאים ויעיל, תהווה כצעד חשוב ומשמעותי בדרך להשגת התוצאה.

 

גמילה מגלוטן תופעות לוואי

 

מהן תופעות הלוואי של הגמילה?

הליך של גמילה מסוכר ופחמימות יכול לטמון בחובו שורה של תופעות לוואי ולבוא לידי ביטוי בתסמינים גופניים שונים כמו: בחילות, סחרחורות ותחושת עייפות. מבחינת התסמינים הנפשיים הם יכולים לבוא לידי ביטוי במצב רוח ירוד, בתחושת חוסר שקט ועצבנות, בשינויים לכאן או לכאן בדפוסי השינה, בקושי בריכוז וכמובן, בצורך עז לפחמימות וסוכרים. האור בקצה המנהרה טמון בעובדה כי גמילה מגלוטן תופעות לוואי אלו נמשכות ברוב המקרים ימים בודדים ויכולים להגיע עד לשבועיים לכל היותר – כמובן, רוב הנגמלים יעידו שפרק הזמן הקצר בו הם חוו תופעות לוואי כתוצאה מהגמילה, יהיה ללא כל ספק שווה את הבריאות ואת כל התועלות הרבות אותן הליך גמילה מפחמימות טומן בחובו.

חשוב להבין, אצלנו הליך הגמילה מחושב מקצועית והכל על מנת שצריכת הפחמימות המורכבות תהייה מושכלת ונכונה על מנת שלא לחוות תופעות לוואי כאלו ואחרות וכמובן כאשר המטרה היא להגיע לתוצאות חיוביות.

 

איך להתמודד עם תסמיני הגמילה?

ישנן מספר פעולות בהן ניתן לנקוט על מנת להתמודד עם התמכרות לפחמימות ובשביל לצלוח את תהליך הגמילה ובין היתר: לשלב יותר חלבונים בתזונה שלכם. לאכול יותר סיבים תזונתיים בריאים. להימנע מצריכת ממתיקים מלאכותיים – אשר גם הם כידוע, נחשבים ללא בריאים. מעבר לכך, מומלץ לעשות כל שניתן בכדי להימנע ממצבי לחץ – מכיוון שמצבים שכאלו יכולים להגביר את הצורך בסוכרים ופחמימות. פעולה נוספת בה מומלץ לנקוט היא לנסות ולישון כמו שצריך. גם אם חלילה מעדתם במהלך הגמילה, זכרו שזה יכול לקרות לכולם, שחררו את זה ואזרו מוטיבציה להמשיך הלאה עד להשגת התוצאה המבוקשת. דאגו להזכיר לעצמכם שתסמינים אלו הינם זמניים בלבד וסיכויים גבוהים שהם יחלפו בתוך ימים בודדים.

להשתחרר מסוכר ופחמימות מזיקות!

השאירו פרטים ותחזירו את השליטה אליכם