הערמונים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

🤎 הערמונים הם פירות של עץ הקסטניה.

🤎 הערמונים נראים אמנם כמו אגוזים, אך מבחינה תזונתית הם מכילים כמות גבוהה של פחמימות, ולכן שייכים למשפחת הפירות.

🤎 הם בעלי אינדקס גליקמי נמוך (כלומר מעלים באיטיות את רמת הסוכר בדם) וכן הם גם משביעים לאורך זמן.

🤎 הערמונים מכילים הרבה סיבים תזונתיים שתורמים לשובע ועוזרים בשגשוג החיידקים הפרוביוטיים במערכת העיכול שלנו. ובזכות אותם הסיבים, הערמונים קשורים גם להורדת רמות הסוכר בגוף. 

🤎 בנוסף – הם מכילים חומצה גאלית, המסייעת בהגברת רגישות התאים לאינסולין ולספיגת הסוכר אליהם.

🤎 הערמונים מכילים סידן, זרחן ומגנזיום השומרים על בריאות העצמות.

🤎 כמו כן הם קשורים לאיזון לחץ הדם וריפוי פצעים בגופנו.

🤎 הם מכילים חומרים נוגדי חמצון, אשר קשורים להורדת הסיכון למחלות סרטניות וכן הורדת סיכון למחלות לב שונות.

🤎 ואם כל זה לא מספיק – הם גם קשורים להאטת תהליכי ההזדקנות והגנה מפני זיהומים.

🤎 ניתן לצלות ערמונים בתנור או לבשל אותם במים. אפשר לאכול אותם כפרי בפני עצמו או להוסיף אותם לתבשילי בשריים וכן לסלטים.

להשתחרר מסוכר ופחמימות מזיקות!

השאירו פרטים ותחזירו את השליטה אליכם