מהי השמנה הקשורה לתחלואה וכיצד ניגשים לירידה נכונה במשקל?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

✳️ תחלואה נגמרת בין היתר בשל רקמת שומן גבוהה.

✳️ רקמת שומן גבוהה המצטברת באזור הבטני (בטן, שכמות, זרועות), מסוכנת יותר מהשמנה תחתונה (אגן, ירכיים), לכן כאשר רוצים לרדת במשקל ישנה חשיבות עצומה למהותם של הק"ג אותם משילים.

✳️ שיפור בריאותי – במדדים של סוכר, יתר לחץ דם ושומנים בדם, יתרחש כאשר הקילוגרמים יהיו ממקור של רקמת שומן.

✳️ אין תועלת בריאותית בירידה ברקמה הרזה של הגוף (שלד, שרירים ונוזלי הגוף), ואף יש נזק בריאותי כאשר מאבדים רקמה רזה, במיוחד בגיל מבוגר בו הרקמה הרזה פוחתת כחלק מתהליך ההזדקנות.

✳️ איבוד רקמה רזה יתרחש בדרך כלל כאשר קצב הירידה במשקל יהיה מהיר (מעל 4 ק"ג בחודש) וכאשר הירידה תתבצע ללא שילוב פעילות גופנית.

✳️ אחוז השומן התקין עבור גברים מבחינה בריאותית הנו – 14-22%
ואילו עבור נשים – 20-32%.

להשתחרר מסוכר ופחמימות מזיקות!

השאירו פרטים ותחזירו את השליטה אליכם