תזונה בחורף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

❄️ לרבים מאתנו החורף מזמן אכילה יתרה כי רמות הסרוטונין יורדות (הורמון הקשור לצריכת המזון וגורם לנו לרצות יותר פחמימות כשרמתו נמוכה).

❄️ בנוסף, אנחנו זמן רב יותר בבית, סביב ובקרבת המזון וגם הקור מזמן אכילה שהיא דרך "קלאסית" להתחמם.

❄️ לכן חשוב שנהיה מודעים לכך, ושבמקום לאכול מזון נוסף, שהגוף שלנו לא בהכרח זקוק לו, כדאי שנכין לנו כוס שתיה חמה שתעשה בדיוק את אותו האפקט של חימום הגוף.

❄️ מומלץ בחורף על תזונה שתכיל יותר מזונות "חמים", למשל: צנימים במקום לחם (צנימים של לחם פשתן, לחם שקדים, לחם טחינה וכו), לפתן פירות חם (ניתן אפילו לחמם תפוח עץ או אגס בתנור), לשלב בתפריט שלנו מרקים (מרקי ירקות ו\או קטניות), תבשילי ירקות ואנטיפסטי, חביתות, ביצים קשות חמות ותבשילי קטניות או בשרים\דגים. כל אלו יחממו לנו את הגוף וימנעו אכילת יתר.

❄️ בנוסף, העדיפו לאחסן פירות וירקות על השיש, בטמפרטורת החדר ולא במקרר. בצורה הזו נעים ונוח יותר לשלבם בתזונה.

להשתחרר מסוכר ופחמימות מזיקות!

השאירו פרטים ותחזירו את השליטה אליכם